Thursday, 22 November 2012

3 jenis jodoh

www.tips-fb.com
orang usha



whassup all.. entry kedua hari nie ? baca tajuk atas. .  dah? ok ada 3 jenis jodoh. nak tahu jenis jenis 

Jenis jenis JODOH


JODOH DARI SYAITAN


apa tu jodoh dari syaitan? ? jodoh dari syaitan sebenarnya jodoh yang diperoleh dengan cara yang tak baik la. tak baik achaner tu? ok camni. . . bila bedua dua mesti ada yang ketiga kan?apa?haaa pandai mesti ada syaitan. . so bila dah HANGAT MENBARA percintaan tu sampai sanggup serah segala , sampai terlanjur. . then terpaksa berkahwin untuk tutup aib tu. ha tu la jodoh dari syaitan.




JODOH DARI JIN


jodoh dari jin pulak macamana? ok jodoh dari jin ni contohnya macam sorang lelaki syok giler kat sorang awek nie.tapi awek nie jual mahal! bajet maya karin la konon. di sebabkan awek tu punya la eksyen! so lelaki tu guna perantara jin untuk buat perempuan tu sukakan dia sampai berkahwin. kira sihirkan awek tu la.. 




JODOH DARI ALLAH


jodoh dari Allah?memang jodoh ni yang perlu  kita semua cari.. kalau boleh bercinta selepas nikah.kan lagi sweet. lepas kawin semua benda yang kita buat semua pahala.. tengok isteri pahala.semua la.. so berusaha la untuk dapatkan cinta dari Allah. 





semua benda dicipta berpasang pasangan. doa semoga kita jumpa pasangan yang dapat bimbing ke arah kebaikan. sama sama berusaha ke arah kebaikan. TAK PERLU MENCARI PEMILIK TULANG RUSUK, PEMILIK TU YANG AKAN DATANG CARI TULANG RUSUK NYA :)




DONT SHY-SHY KALAU NAK KOMEN.THANX

1 comment:

Cer komen sikit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...