Thursday 7 February 2013

lelaki bermisai

www.tips-fb.com
orang usha



salam,  

petama sekali aku nak tanya yang perempuan, suka lelaki bermisai ke tak?boleh la aku nak rangkum kat cni ada sestengah girl suka lelaki bemisai walaupun misai dia dah tahap bulu ketiak aku.tapi takpe lain orang lain citarasa.ada yang suka lelaki misai kontot ala2 hitler, ada jugak yang suka lelaki misai sambung sekali dengan janggut, jambang. and ada jugak yang suka misai melentik macam sarjan GALAK citer gerak khas tu.


kalau sebut misai, mesti dalam kepala hotak dah set, lelaki bemisai ni mesti garang nak mampus.aku pun tak tau sejauh mana benda tu. tapi yang pasti ada keistimewaan dengan lelaki bemisai nie,siti nurhaliza pun dah kebas lelaki bemisai,nampak kan lelaki bemisai nie ada tarikan tersendiri.. 

lelaki bemisai ni lebih nampak matang?aku akui memang lelaki bermisai ni nampak tersangat la matang, dah akil balikh, tapi kalau ada jugak perangai lelaki bemisai yang tak matang ,lagi baik cukur misai tu rendam dalam air milo.buat minum. dah ada misai kena la kontrol macho.

  

sekarang aku rasa trend lelaki bermisai bepoya poya & memikat awek2 cun,bukti nya korang tengok la, time datuk K dengan cemerlang nya mengayat siti nurhaliza yang cun melecun tu,  time tu dah jadi macam fenomena plak lelaki bela misai kononnya nak mengorat awek macam siti nurhaliza.apa ingat dengan bermodal misai dapat takle awek, setakat misai kontot pun tak boleh, kena jugak ada ciri2 lain yang perempuan suka,abis lelaki pan asia tak bemisai cam aku nie tak leyh nak market la jawabnya.semua tok misai dah sapu.puiiiiiii




aku pernah tebaca,  ada orang kata lelaki bemisai ni terserlah lagi sifat kepmpinan ? aku pun blur dengan statment ni.betol ke?kalau takde misai takleyh jadi pemimpin?,memang statement yang shit.tapi nak buat camne dah orang cakap.aku terpaksa ikut bila dorang dah bagi contoh iaitu PM kita najib razak.ok2 betol la tu! memang bekepimpinan sangat.beliau kan bermisai.



sekian saja.babai


DONT SHY-SHY KALAU NAK KOMEN.THANX

No comments:

Post a Comment

Cer komen sikit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...