Friday 15 February 2013

Edisi carutan @#%$#5

www.tips-fb.com
orang usha

salam

edisi mencarut! serius sebelum aku start tulis memang takde niat nak mencarut, jangan salah sangka wokey?memang dah sebati dalam diri kita termasuk korang, aku, dan masyarakat malaysia bila tak puas hati sikit mula nak mencarut sebakul, yang beza setiap orang tahap mencarut tu, ada 3 tahap nak mencarut, tahap sopan, tahap sederhana and yang paling bebisa bila kena tahap carut giler babeng punya, yang ni kaw kaw punyer kena, kalau korang mangsa memang rasa nak telan pil kuda bagi mampus time tu jugak, takpun hati korang akan panas, dan membuat kan korang rasa nak join mencarut, biar sama sama panas,

apa yang aku maksudkan dengan 3 level tahap carutan?firstly meh aku nak bagitau carutan ni memang dah sinonim dengan lelaki..lelaki lebih cenderung untuk mencarut, tak kira tengah marah or tengah bersuka ria, even melatah pun nak mencarut, what the hell dengan kami.opss bukan kami sebab aku tak temasuk golongan yang mudah mudah mencarut sebab carutan aku begitu beharga, hehe





apa kes,, nak mencarut pun ada tahap sopan??nak mencarut kena power???? biar yang kena kasi meleleh air mata, ishhh ni la salah 1 sebab apesal manusia suka mencarut, sifat tak puas hati kat orang, panas baran. and balas dendam..kalau lah anda besabar! bak kata iklan tu, sesal dulu pendapatan sesal kemudian memang dah haprak, kelabu asap. benda kecik pun nak mencarut seberat lori simen. apakejadah nya tu,





ALI : sial la bodo la kau, BAB* betul.. hahah.lama tak jumpa, kau hilang mana??
ABU : %^$^&%$ .. aku ada ja, ko la macam PUNDE*,, dari dulu kata nak jumpa! tengok2 hilang

nampak tu, time suka pun nak mencarut..si ali pun satu, bila dah jumpa member lama, dah jumpa pun nak maki si abu sebakul,apa salahnya macamni.

ALI : weh, lama betul tak jumpa kau, hilang mana entah!!!
ABU : kau tu yang hilang, dulu cakap nak jumpa!

ha .ha kan sweet sikit, nak lagi sweet, belaga la pipi sikit.haha, kurang sikit dosa, ni dapat dosa kering ja carut carut.




carut tahap sopan

tadi aku ada mention 3 tahap mencarut,tahap sopan,. yang ni memang jaga lagi la perasaan.takowt makan dalam la katakan.agak belapik sikit.carut tahap ni biasa nya gunakan singkatan, contoh  macam WTF WTH NOOB LEMBS.kan sopan tu.berlapik kan.haha.apa korang rasa kalau awek yang korang usha ushi.memang sopan tahap siti saleha. siapa siti saleha?nak tau cari google.tu pun nak kena ajar.haha.what the fish!! opss tercarut sopan la plak.maafkan sayer, maafkan sayer..balik kepada soalan aku tadi, apa rasanya bila awek ayu tapi suka mencarut, susah nak jumpa sebab dorang ni diciptakan dengan sifat lemah lembut, kalau ada pun jarang, tu pun dah kira guiness book of record, kalau 10 ada sorang awek yang mulut longkang tersumbat, sebab tu aku cakap perempuan susah nak jumpa yang kaki carut, so perempuan sila kekalkan sifat sopan anda tu, sebab kami  lelaki masih menganggap anda semua permata negara. ;)


carut tahap sederhana

ada jugak tahap sederhana.yang ni selalu nya yang dah agak pro dengan gejala nie, contoh BAB*, BOD* BAHLU*. kalau sehari tak mencarut memang nak kena penyakit parkinson.biasa nya orang yang kuat carut nie memang kaki gaduh punyer, kalau bukan kaki gaduh pun jenis kaki busuk stokin, memang sentiasa tak puas hati kat orang, dia jer yang betol.yang pelik nya marah kat orang lain tapi  babi yang kena, ape salah beliau ??

carut tahap gila babeng

yang ni tak payah kowt aku nak cakap.memang saper yang kena ni memang dah angkat kaki nak penerajang si yang mencarut, so besabar la anda yer, jenis ni memang sekali dengan mak bapak dia tarik masuk dalam carutan dia tu! so, apa pun aku rasa mencarut tu tak bagus untuk kesihatan,jangan amalkan selalu.sekali pun jangan,dosa taw. :)



k babai




DONT SHY-SHY KALAU NAK KOMEN.THANX

No comments:

Post a Comment

Cer komen sikit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...