Sunday 29 January 2012

TOP 5 pembunuh bersiri yang kejam

www.tips-fb.com
orang usha

whassup all, entry kali nie agak menyeramkan sikit,jeng jeng jeng, just nak share dengan korang the most cruel people in the world, so layan ~


  • Thug Behram, INDIA.( membunuh lebih 900 orang)

Thug nie melakukan paling  banyak pembunuhan, dalam 50 tahun dia membunuh lebih 900 orang, modus operandi dia dengan mencekik menggunakan SAPU TANGAN,  dalam tahun 1840 dia ditangkap pada usia 75 tahun disabitkan kesalahan dan  dihukum gantung.


  • Gilles De Rais, FRANCE.( pembunuh kanak-kanak, membunuh 400 lebih)


berkhidmat sebagai komander dalam tentera, KERJAYA menbunuh dia nie start lepas dia bersara sebagai tentera, tahun 1434, kegilaan nya membunuh ni dapat dijelaskan dengan pengakuan nya sendiri, lebih kurang cmni ha, "apabila mangsa dia mati, dia akan cium dan  bagi yang kacak dia akan pegang dan mengagumi kekacakan mangsa, dia membunuh disebabkan dia suka melihat organ dalaman, bagi kanak-kanak, dia akan duduk di atas perut sampai budak tu mati"


  • Pedro lopez, Columbian( pembunuh wanita, membunuh sekitar 360)

dah macam nama pemain bola sepak dah kan. ada cerita sedih disebalik kisah mamat nie zaman kanak-kanak, mak dia sorang pelacur, dia mula membunuh sorang innocent girl pada usia 18 tahun tapi berjaya melarikan diri dengan bantuan mubaligh AMERIKA.  selepas tu la bermulanya KERJAYA dia sebagai pembunuh dan berjaya membunuh 360 gadis sekitar Columbia, ecuador dan peru. 


  • Harold Shipman, UK (sektar 215 - 457)

lebih dikenali sebagai DR DEATH, ditangkap pada tahun 1998, dia mengaku bersalah dengan sengaja membunuh 15 orang  pesakit nya pada tahun 2000, menggantung dirinya sendiri semasa di dalam penjara. 

  • Henry Lee Lucas, USA(213)


macam Pedro jugak, mak dia ni sorang pelacur, dan bapak dia pulak sorang yang pemabuk, dia selalu dipukul oleh mak dia tanpa sebab, dia membalas dendam dengan hampir membunuh ibunya, mati pada 15 september 1996. 



DONT SHY-SHY KALAU NAK KOMEN.THANX

No comments:

Post a Comment

Cer komen sikit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...